Outsourcing

Overnemen van wagenparkbeheertaken, hoe doen wij dit voor onze klanten?

Meer focus op de kernactiviteiten, kostenbesparingen en het verbeteren van de servicekwaliteit. Dit zijn de belangrijkste redenen voor bedrijven om diensten te outsourcen. Met het outsourcen van het wagenpark aan Dragintra is de dienstverlening in goede handen. Bij ons kunt u rekenen op ervaring met outsourcing en een transparante en betrouwbare dienstverlening volledig afgestemd op uw doelstelling, beleid en organisatiecultuur.

Wij handelen volgens een vast stappenplan om onze dienstverlening bij outsourcing volledig voor u in te richten en te implementeren. Vaste onderdelen zijn:
• Analyse van huidige situatie en werkzaamheden
• Keuze dienstverlening
• Samenstellen Klantteam
• Inrichting dienstverlening
• Overgangsperiode
• Live

“Door te werken met een klantteam garanderen wij de kwaliteit van onze dienstverlening zoals wij dit met u hebben afgesproken. Duidelijke communicatielijnen en processen, afspraak is afspraak”

<< Operatoniele Ondersteuning